Шлях до мрії молодого кіберспортсмена



Всім привіт, я Данило "noeN (ігровий нікнейм)" Гоцик.Сьогодні я вас познайомлю з поняттям таке як "Кіберспорт". І як один з представників цієї сфери, як гравець. Вчуся я на 3 курсі в НЕМКу.

Все починалося в далекому 2012 році, я почав грати в комп'ютерні ігри, грав я на той час в гру "CrossFire", через деякий час, мій друг познайомив мене з турнірною серією в цій грі, і ми почали збирати команду, зібрали людей з друзів, деякий час тренувалися і ось мій перший міні турнір в житті, лячно, трясуться руки, і за підсумком це все привело нас до 3 місця, і забрали в свою скарбничку 2500 рублів. На той час це було Вау !! круто !! , Ми можемо краще, поділили на 5, так як в команді грає 5 осіб 500 рублів, на той час в перекладі на Українські гривні приблизно було 130 ~ 150 грн. Через деякий час ми зібрали хорошу команду і почали відбиратися на WCG (WORLD CYBER GAMES) ru.wikipedia.org/wiki/World_Cyber_Games в 2013 році, ми не змогли пройти відбір в Китай, але в загальному заліку СНД зайняли 4 місце. Але, навіть якщо і було б 1, то все одно не змогли б поїхати в Китай на чемпіонат, бо нам було по 13 - 14 років, а треба як мінімум, щоб один гравець був віком 16-18.
Через деякий час я видалив цю гру і почав займатися навчанням. Але згодом, я дізнався про Counter Strike Global Offensive, це був 2015 рік, я пограв трошки і подумав, а чому б і ні, і знову зібрати команду саме в цій дисципліні, ну ми і зібрали, і через місяць розпалися, і знову я закинув цю гру і повернувся в старий добрий "CrossFire ". В 2016 році, почали тренуватися однією командою до CFS (CrossFireStars 2016). Команда називалася (" FairyTail "-" Казка "), що не дивно, тренування дали свої плоди, в фіналі кваліфікації ми граємо із іменитою командою в цій дисципліні за вихід на світовий чемпіонат (ruLegends команда їздить щороку на світовий турнір, представляти СНД регіон, починаючи з 2011 року і по сьогодні ,https://www.crossfirestars.com/en/stats/team?teamNo=132), ми були, так би мовити Андердогі - "Андердог - це, в широкому сенсі, слабший з двох суперників поєдинку, «другий номер». "
І, на подив, в цій грі ми внесли свій характер, ми не просто слабкий супротивник, а навіть виграли їх 2-0 по картах (грається 3 карти, якщо рахунок 1-1 за першими двома картками, то грається 3 карта)
Ось посилання до нашої перемоги (https://www.youtube.com/watch?v=yBFo3Yrg3PI), наші емоції, так би мовити, в той час я вже був на другому курсі і мені не вірилося, що зможу поїхати в Китай представляти Україну, але не все так просто як це було, команда супротивників подала на нас апеляцію, що ми граємо нечесно, в результаті сталося якесь диво і нас зняли з турніру, все ком'юніті знала що до чого. І нам дали перегравання, у нас мотивація впала, в результаті ми програли 1-2 по картах, всі карти були на додатковому часі. У підсумку "ruLegends" зайняли там 4 місце і забрали 40000 $, ну а нам дісталося лише 4000 $.
Чек не мій, але у нас схожий повинен був бути, наш чек до сих пір до нас не приїхав 
За підсумком мене це дуже сильно розлютило, що все куплено. В результаті я назад перейшов на Counter Strike Global Offensive, почав наполегливо тренуватися, але лінь дає про себе знати, іноді просто хочу лягти на диван і подивитися фільм, така я людина. Згодом, влітку 2017 роки я здаю останній іспит, сідаю на поїзд і їду до Києва на турнір z51 GEFORCE GTX z51 CS: GO Cup 2017, за підсумком, це було дуже цікаво, ми приїжджаємо до Києва о 06:00 ранку, їдемо в Asus CyberZone, турнір повинен початися о 10:00, але так як на цей турнір приїхало 50, а то і більше команд, то перша наша гра почалася о 13:00, і закінчили ми грати о 04:00, зайняли 3 місце, весь репортаж можете почитати ось тут http://gameinside.ua/?p=140975 (gameinside.ua - Український кіберспортивний портал).

Потім до мене підходить менеджер якоїсь організації, говорити не буду, бо це все конфіденційно, і пропонує зібрати хороший склад з хорошими умовами і з гарною заробітною платою. Я зібрав оманду, нам дали 3 місяці, щоб показати результат, ми його не показали, бо було дуже багато проблем у відношеннях всередині команди. Тренувались ми в ForceArena в Луцьку, це найкраща кіберспортивна арена в Україні 
І ось мені надходить пропозиція від Московських хлопців, грати за них, а у мене варіантів особливо багато і не було, я погоджуюся, і ось їду на чемпіонат в Москву на Alienware League https://www.hltv.org/events/3619/alienware - league. Приїхав, все добре, але перед грою, щось не виспався, в результаті ми не вийшли з групи і програли команді Compromise 14-16, дуже прикро, тому що я зіграв жахливо. 
Все це я до чого хлопці, грайте в ігри не просто так, щоб убити час, зараз майже в кожній грі є змагальний режим, турніри, це дуже цікаво. Грайте в ігри, але в змагальні (Тільки перед тим як почнете грати напишіть мені краще, я дам пораду, де і що краще робити),. Це краще, ніж попивати пивко десь в під'їзді.
Гоцик Данило, група 1-КТ-2015

Related Posts

16 березня 2018 р. о 05:32 видалити

Дуже радий що у коледжі є такі люди, як Данил. Сам граю одну з самих популярних ігор (Dota 2), теж думаю зайнятись кіберспортом. Але батьки кажуть насамперед навчання...)

avatar
16 березня 2018 р. о 06:01 видалити

Так ты и учись и играй , совмещать можно спокойно. Главное мотивация , уроки можно и за час и за полу часа выучить, так что двигайся молодой :)

avatar
16 березня 2018 р. о 15:47 видалити

Дякую за пораду, буду старатись)

avatar