Мрії здійснюються

Я, Сергій Джус, студент 4-го курсу групи 2-КТ-14. Хочу розказати свою історію. На протязі навчання в мене з'явилося хобі - програмування. У вільний від навчання час я займався створенням різних проектів мові С++.  В даний час я Junior С++ developer. Працюю в компанії «Softheme».
-- Що необхідно вміти щоб влаштуватися на роботу? 
Для початку потрібно навчитися програмувати на С++, пізніше визначитися з напрямом, за яким, надалі бажаєте працювати. Якщо ви плануєте професійно займатися у: gamedev, розробка движків, розробкою високопродуктивних навантажених серверів, та будь-якого ПЗ, у якому критична висока продуктивність.
При пошуку роботи, вимоги роботодавців можуть відрізнятися, все залежить від проекту, над яким потрібно працювати.
Але є деякі універсальні знання, якими володіти кожен розробник на С++, до них належать: вміння писати зрозумілий, чіткий код, вміння розуміти чужий код, вміння роботи з потоками (threads), знання англійської.
Щоб здобути навички програмування, необхідно постійно працювати над різними проектами, щоб застосовувати свої знання на практиці, а.
Що я можу порадити першокурсникам?
Слухайте. Вчіться. Ставте мету та досягайте її. Не бійтеся невдач. Творіть.
Успіхів Вам

Related Posts