Несподівана поїздка та перемога в турнірі по -дисципліні Counter Strike Global Offensive.



Усім доброго дня. з вами студент 4 курсу Гоцик Данило з групи 1-КТ-15. Cьогодні я розповім вам про мою несподівану поїздку в Одесу на турнір по кібер-дисципліні Counter Strike Global Offensive.

Почалось все це під час посиденьок на кухні за чашкою чаю, коли я, зайшовши «чеканути» новини кіберспорту побачив анонс  турніру в Одесі . Подумав спочатку, що затія марна, адже їхати далеко та й четвертий курс, це вам не абищо.  

Розклад карт змінило знайомство з хлопцями, з якими – увага, головний спойлер – було і виграно цей турнір. Поспілкувавшись з ними напівсерйозно кажу, що був би не проти приїхати, зіграти, в незручне положення ставить лише відстань (думаю не варто нагадувати, де знаходиться Одеса).  А коли вони все-таки серйозно наполягли приїхати і зіграти разом з ними, я кажу, що треба подумати та й гроші знайти.

Користуюсь своїм положенням оповідача,  дякую людям, які допомогли мені з цією поїздкою (привіт для 1-КТ-15). Незабаром купив білет в дві сторони, обійшлось це все в 300 гривень + стільки ж хостел. В п’ятницю взяв квиток до Луцька і поїхав на маршрутці, в поїзді спав як вбитий. На наступний день було дуже класно, адже, добре відпочивши, я находив приблизно 15 км Одесою, відвідавши найбільш надихаючі місця. Прийшов втомлений в хостел і на наступний день - власне турнір , на який зібралось 23 команди CS-Go SkiLL Team Cup - https://goo.gl/posts/UBVJ2 .

Була сітка подвійного шансу, всі ігри до фіналу були не тяжкі , як і власне сам фінал. Отримали велику перевагу в першій карті, так як вишли в фінал з до сітки переможців. Та й там нам не було важко виграти 16-7 і в 3 ночі закінчився турнір.

В результаті пройшло біля 18 годин змагань, і, оскільки, таке навантаження для мене уже є звичним, то це не було вже й не так важко. Забрали гроші, це було по 1500 українських на кожного. Пішли на афтерпаті , але це вже інша історія , одне тільки скажу -  було весело. Я прийшов в хостел, а мене вже виселяють, бо була вже 12 година, отже, якщо вам захочеться потусити після, то не затримуйтесь там дуже довго :)

Хочу побажати удачі всім тим, хто прагне досягти висот у поставлених цілях, будь це відкриття власного бізнесу чи турнір по улюбленій грі.


Related Posts